Opis
Merida Silex 400 – jeden z czołowych rowerów gravelowych świata stał się jeszcze lepszy!
Z nową Meridą Silex 400 każda przejażdżka może być przygodą. Rower jest na nią lepiej przygotowana niż wcześniej m.in. dzięki 45-mm oponom i 180-mm tarczy hamulcowej z przodu.
Merida Silex 400 wciąż ma geometrię inspirowaną MTB, która przekłada się na wielki komfort jazdy. Ma jednak niższą główkę ramy dającą bardziej sportowy wygląd i bardziej płaski kąt główki ramy, który poprawia stabilność przy wysokich prędkościach, a także wtedy, gdy rower jest mocno obładowany.
Sercem roweru jest lekka i sztywna rama Lite z najwyższej jakości stopu aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach i spawach wygładzonych w technologii “Smooth welding”. Wysoki komfort jazdy zapewnia geometria ramy, karbonowy widelec, a także karbonowa sztyca.
Rama ma nowe wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port. Pozwala ono wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę. Merida Silex 400 ma dobry napęd Shimano GRX z korbą GRX 600 46-30 i 10-rzędową kasetą 11-36.
Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy. Świetną kontrolę nawet nad obładowanym rowerem dadzą hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX 400 wyposażone w 180-mm tarczę hamulcową z przodu i 160-mm z tyłu. Z przodu towarzyszy jej Disc Cooler, system chłodzenia, który zapobiega przegrzewaniu się hamulca.
Merida Silex 400 toczy się na solidnych kołach Merida Expert SL II (Tubeless Ready) i jest wyposażony w 12-mm sztywne osie, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Odpowiedni komfort jazdy zapewniają 45-mm opony Maxxis Rambler, w rowerze można zmieścić nawet 47-mm przednią oponę (700 x 47C).
Merida Silex 400 ma wiele mocowań, m.in. na błotniki i bagażnik, dzięki czemu może się sprawdzić na różne sposoby. To rower do szybkich przejażdżek i długich wypraw, do dojazdów do pracy i wytchnienia od niej. Jest Silex, jest przygoda. Przeżyj ją na swój sposób!
Merida Silex 400 ma geometrię inspirowaną MTB, jest bardzo komfortowy i wszechstronny. Długa górna rura, wysoka główka ramy i krótki mostek dają zwinne i pewne prowadzenie.
Merida Silex 400 ma wiele mocowań, m.in. na błotniki i bagażnik, dzięki czemu może to być Twój rower na wyprawy, do dojazdów do pracy czy zimowych treningów.
Sercem Merida Silex 400 jest lekka i sztywna rama Lite z najwyższej jakości stopu aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach i spawach wygładzonych w technologii smooth welding.
Wysoki komfort jazdy zapewni geometria ramy i karbonowy widelec.
Kilka ważnych informacji technicznych o Merida Silex 400:
→Rama Merida Silex 400:
RAMA: | Silex Lite II
|
ROZMIAR RAMY: | S, M, L, XL(Dopasuj rozmiar na stronie Merida) |
KOLOR: |
BLACK (GREY/TITAN)
FALL GREEN (GREY/BLACK)
|
→Widelec:
MODEL: | Merida Silex II CF2 (karbon) |
DANE: | karbon |
→Napęd Merida Silex 400:
PRZEŁOŻENIA: | 20 |
PRZERZUTKA PRZÓD: | Shimano GRX400 |
PRZERZUTKA TYŁ: | Shimano GRX400 |
MANETKA PRZÓD: | Shimano GRX400 |
MANETKA TYŁ: | Shimano GRX400 |
KORBA: | Shimano GRX600 46-30T |
KASETA: |
Shimano CS-HG50, 11-36 T, 10 S
|
→Koła:
ROZMIAR: | 700C/650B |
PIASTA PRZÓD: | VP CLK170F, 100×12, 32H |
PIASTA TYŁ: |
VP CLK270R, 142×12 WHR, 32 SPH, centerlock
|
OBRĘCZE: | MERIDA Expert SL II, Tubelles Ready |
OPONA PRZÓD: |
Maxxis Rambler, EXO, TR, EXO, 700x45C
|
OPONA TYŁ: |
Maxxis Rambler, EXO, TR, EXO 700x45C
|
→Komponenty:
HAMULEC PRZÓD: |
Shimano GRX400
|
HAMULEC TYŁ: |
Shimano GRX400
|
KIEROWNICA: |
Merida Expert GR II, 31.8 D
|
MOSTEK: | Merida Team CC II |
SIODŁO: | Merida Comp SL |
SZTYCA: | Merida Comp CC SB0 27,2 , 5mm offset |
→Geometria:
Warto również zobaczyć:
Merida Silex 200 2023: rower gravelowy
Merida Silex 300 2023: rower gravelowy
Marin Four Corners 2023: rower gravelowy
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.