Marin Nicasio Plus 2023 L: rower Gravelowy

4 699,00 

Marin Nicasio Plus zbudowany na podwójnie cieniowanych rurkach Cro-Mo. Geometria Beyond Road sprawdzi się przy dalszych dojazdach do pracy, jak i dłuższych wyprawach w różnych warunkach terenowych. Koła 27,5″ z oponami WTB Horizon 650Bx47 poradzą sobie z każdą nawierzchnią. Uniwersalny zestaw napędowy  Microshift 1×9 z rozpiętością kasety 11-46T i mechanizmem korbowym FSA Vero Pro 42T, to przepis na komfortowe połykanie kilometrów.

 

 

Opis

Marin Nicasio Plus : dla rowerzysty poszukującego czegoś innego i nowoczesnego!

Marin Nicasio Plus  doskonały na długie dystanse i ścieżki o różnej nawierzchni. Oparty o tradycyjną konstrukcję stalową. Klasyczne linie ramy i rury CrMo mają duszę klasycznego roweru, z geometrią i oponami 700C x 30mm-40mm lub 650B x 47mm, które umożliwiają rowerzyście jazdę po każdej powierzchni.

Wszystkie gravelowe fora zazwyczaj rozpala jedna zasadnicza kwestia – jakie opony maksymalnie wejdą do ramy. Wszakże gravel w pierwszej kolejności tym odróżnia się od szosy, że jego przestrzeń w tylnych widełkach i widelcu jest znacznie większa. Tym samym Marin Nicasio Plus pozwala na nadzwyczajne modyfikacje w tym obszarze, a co za tym idzie posiadacz takiego roweru może dokonywać licznych zmian w poszukiwaniu swego absolutu.

Marin Nicasio Plus  to wariacja na temat gravela. W oparciu o nowe możliwości jakie daje MicroShift (opisany bliżej tutaj). Zastosowano tutaj przerzutkę Advent w wersji 9 biegowej, z bardzo dobrze działającym sprzęgłem stabilizującym łańcuch na wybojach. Obsługiwana jest ona przez tę samą manetkę Advent z dopiskiem Specyfic. A dlaczego Specyfic? Ponieważ jej indeksacja i zakres skoku musi obsłużyć 9 rzędową kasetę Sunrace o rozstawie 11-46T! To co było nie do pomyślenia jeszcze niedawno, dzisiaj staje się namacalnym i dobrze działającym rozwiązaniem. Z przodu zastosowano zaś korbę jednorzędową FSA Vero Pro z 42 ząbkami w standardzie narrow-wide, które zapobiegają spadaniu łańcucha na wybojach.

Rama Marin Nicasio Plus może posłużyć jako świetna wyprawówka, do której możesz przykręcić liczny bagaż: zarówno w postaci tradycyjnego bagażnika jak i wszelkich wariacji do otworów widelcowych, gdzie znalazły się liczne oczka, pod system „pizza rack” jak i rozbudowane systemy chwytania bagażów do bocznych otworów bidonowych.

 

Kilka ważnych informacji technicznych o Marin Nicasio Plus :

 

→Rama:

RAMA: Stal chromo-molibdenowa Series 1 podwójnie cieniowana, 27.5”, geometria Beyond Road
ROZMIAR RAMY: L
KOLOR:

ZIELONY/CZARNY

→Widelec:

MODEL: stal cro-mo
DANE: mocowanie hamulca tarczowego, mocowanie do błotnika, mocowanie bidonu/bagażnika

→Napęd:

PRZEŁOŻENIA: 1×9
PRZERZUTKA TYŁ: MicroSHIFT Advent  9rz sprzęgło
MANETKA TYŁ: MicroSHIFT Advent  Specific 1x 9rz.
KORBA: FSA Vero Pro, Narrow Wide, 42T
KASETA: SunRace 9rz, 11-46T

→Koła:

ROZMIAR: 27.5″
PIASTA PRZÓD: Forged Alloy, 32H
PIASTA TYŁ: Forged Alloy, 32H
OBRĘCZE: Marin Aluminum Double Wall, 25mm Internal, Disc Specific
OPONA PRZÓD: WTB Horizon, 650Bx47mm
OPONA TYŁ: WTB Horizon, 650Bx47mm

→Komponenty:

HAMULEC PRZÓD: Tektro Road mechanical disc, 160mm 
HAMULEC TYŁ: Tektro Road mechanical disc, 160mm 
KIEROWNICA:

Marin Butted Alloy, Compact 12º Flared Drop

MOSTEK: Marin 3D Forged Alloy
SIODŁO: Marin Beyond Road Concept
SZTYCA: Alloy średnica: 27.2mm

→Geometria:

50 52
54
56
58
60
WYSOKOŚĆ 534.57 541.26 555.4 574.52 590.64 609.72
ZASIĘG 349.75 359.8 360.48 378.42 384.42 398.59
70° 70.5° 70.5° 72° 72.5° 72.5°
GŁÓWKA RAMY 125 130 145 155 170 190
KĄT RURY PODSIODŁOWEJ 74.5° 74° 73.5° 73.5° 73° 73°
RURA PODSIODŁOWA 440 470 490 510 530 550
GÓRNA RURA 498 515 525 545 565 585
WYSOKOŚĆ SUPORTU 269 269 269 269 269 269
DROP SUPORTU 72 72 72 72 72 72
DOLNA RURA TYLNEGO TRÓJKĄTA 420 420 420 420 420 420
BAZA KÓŁ 992.55 1000.22 993.92 999.2 1008.92 1029.1
PRZEKROK 697.12 721.09 741.53 758.79 777.05 796.2
WIDELCA 57 57 57 45 45 45
ŚREDNICA SZTYCY 27.2 27.2 27.2 27.2 27.2 27.2
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY 400 400 400 420 420 440
DŁUGOŚĆ WSPORNIKA 75 75 75 90 90 90
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY 170 170 170 175 175 175

Zobacz również:

Marin Stinson 2 27,5″ 2023: rower miejski i turystyczny

Merida Freeway 9500 Lady Disc 2023: rower turystyczny

Marin Four Corners 2023: rower gravelowy

Marin DSX FS 2023: rower gravelowy, hybrydowy

Informacje dodatkowe

Waga 15 kg
Rozmiar ramy gravel

L(56cm)

Rozmiar koła

Hamulce

tarczowe mechaniczne

Kolekcja

2023

Kolor roweru

ZIELONY/CZARNY

Marka

Materiał ramy

Napęd

Płeć

Rodzaj osi

9×100, 9×135

Rodzaj

GRAVEL

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.