Opis
Marin Nicasio Plus : dla rowerzysty poszukującego czegoś innego i nowoczesnego!
Marin Nicasio Plus doskonały na długie dystanse i ścieżki o różnej nawierzchni. Oparty o tradycyjną konstrukcję stalową. Klasyczne linie ramy i rury CrMo mają duszę klasycznego roweru, z geometrią i oponami 700C x 30mm-40mm lub 650B x 47mm, które umożliwiają rowerzyście jazdę po każdej powierzchni.
Wszystkie gravelowe fora zazwyczaj rozpala jedna zasadnicza kwestia – jakie opony maksymalnie wejdą do ramy. Wszakże gravel w pierwszej kolejności tym odróżnia się od szosy, że jego przestrzeń w tylnych widełkach i widelcu jest znacznie większa. Tym samym Marin Nicasio Plus pozwala na nadzwyczajne modyfikacje w tym obszarze, a co za tym idzie posiadacz takiego roweru może dokonywać licznych zmian w poszukiwaniu swego absolutu.
Marin Nicasio Plus to wariacja na temat gravela. W oparciu o nowe możliwości jakie daje MicroShift (opisany bliżej tutaj). Zastosowano tutaj przerzutkę Advent w wersji 9 biegowej, z bardzo dobrze działającym sprzęgłem stabilizującym łańcuch na wybojach. Obsługiwana jest ona przez tę samą manetkę Advent z dopiskiem Specyfic. A dlaczego Specyfic? Ponieważ jej indeksacja i zakres skoku musi obsłużyć 9 rzędową kasetę Sunrace o rozstawie 11-46T! To co było nie do pomyślenia jeszcze niedawno, dzisiaj staje się namacalnym i dobrze działającym rozwiązaniem. Z przodu zastosowano zaś korbę jednorzędową FSA Vero Pro z 42 ząbkami w standardzie narrow-wide, które zapobiegają spadaniu łańcucha na wybojach.
Rama Marin Nicasio Plus może posłużyć jako świetna wyprawówka, do której możesz przykręcić liczny bagaż: zarówno w postaci tradycyjnego bagażnika jak i wszelkich wariacji do otworów widelcowych, gdzie znalazły się liczne oczka, pod system „pizza rack” jak i rozbudowane systemy chwytania bagażów do bocznych otworów bidonowych.
Kilka ważnych informacji technicznych o Marin Nicasio Plus :
→Rama:
RAMA: | Stal chromo-molibdenowa Series 1 podwójnie cieniowana, 27.5”, geometria Beyond Road |
ROZMIAR RAMY: | L |
KOLOR: |
ZIELONY/CZARNY |
→Widelec:
MODEL: | stal cro-mo |
DANE: | mocowanie hamulca tarczowego, mocowanie do błotnika, mocowanie bidonu/bagażnika |
→Napęd:
PRZEŁOŻENIA: | 1×9 |
PRZERZUTKA TYŁ: | MicroSHIFT Advent 9rz sprzęgło |
MANETKA TYŁ: | MicroSHIFT Advent Specific 1x 9rz. |
KORBA: | FSA Vero Pro, Narrow Wide, 42T |
KASETA: | SunRace 9rz, 11-46T |
→Koła:
ROZMIAR: | 27.5″ |
PIASTA PRZÓD: | Forged Alloy, 32H |
PIASTA TYŁ: | Forged Alloy, 32H |
OBRĘCZE: | Marin Aluminum Double Wall, 25mm Internal, Disc Specific |
OPONA PRZÓD: | WTB Horizon, 650Bx47mm |
OPONA TYŁ: | WTB Horizon, 650Bx47mm |
→Komponenty:
HAMULEC PRZÓD: | Tektro Road mechanical disc, 160mm |
HAMULEC TYŁ: | Tektro Road mechanical disc, 160mm |
KIEROWNICA: |
Marin Butted Alloy, Compact 12º Flared Drop |
MOSTEK: | Marin 3D Forged Alloy |
SIODŁO: | Marin Beyond Road Concept |
SZTYCA: | Alloy średnica: 27.2mm |
→Geometria:
50 | 52 |
54 |
56 |
58 |
60 | |
WYSOKOŚĆ | 534.57 | 541.26 | 555.4 | 574.52 | 590.64 | 609.72 |
ZASIĘG | 349.75 | 359.8 | 360.48 | 378.42 | 384.42 | 398.59 |
70° | 70.5° | 70.5° | 72° | 72.5° | 72.5° | |
GŁÓWKA RAMY | 125 | 130 | 145 | 155 | 170 | 190 |
KĄT RURY PODSIODŁOWEJ | 74.5° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° | 73° |
RURA PODSIODŁOWA | 440 | 470 | 490 | 510 | 530 | 550 |
GÓRNA RURA | 498 | 515 | 525 | 545 | 565 | 585 |
WYSOKOŚĆ SUPORTU | 269 | 269 | 269 | 269 | 269 | 269 |
DROP SUPORTU | 72 | 72 | 72 | 72 | 72 | 72 |
DOLNA RURA TYLNEGO TRÓJKĄTA | 420 | 420 | 420 | 420 | 420 | 420 |
BAZA KÓŁ | 992.55 | 1000.22 | 993.92 | 999.2 | 1008.92 | 1029.1 |
PRZEKROK | 697.12 | 721.09 | 741.53 | 758.79 | 777.05 | 796.2 |
WIDELCA | 57 | 57 | 57 | 45 | 45 | 45 |
ŚREDNICA SZTYCY | 27.2 | 27.2 | 27.2 | 27.2 | 27.2 | 27.2 |
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY | 400 | 400 | 400 | 420 | 420 | 440 |
DŁUGOŚĆ WSPORNIKA | 75 | 75 | 75 | 90 | 90 | 90 |
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY | 170 | 170 | 170 | 175 | 175 | 175 |
Zobacz również:
Marin Stinson 2 27,5″ 2023: rower miejski i turystyczny
Merida Freeway 9500 Lady Disc 2023: rower turystyczny
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.