Opis
Marin Larkspur 2: jazda poza schematem!
Marin Larkspur 2 zbudowany został z myślą o Twoich codziennych przygodach oraz przemieszczaniu się po mieście w celu załatwiania różnych spraw.
Ten rower jest gotowy na funkcjonowanie w betonowej dżungli jak i “przeloty” przez ścieżki rowerowe i parki w drodze do sklepu spożywczego. Nie są mu również straszne długie wyprawy po polnych drogach i leśnych duktach.
Solidne i smukłe stalowe ramy są wyposażone w specjalnie dobrane części pod kątem trwałości w codziennej eksploatacji. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano zapewniają doskonałą kontrolę nad zatrzymaniem roweru w każdych warunkach pogodowych. Wytrzymały górski napęd Shimano Deore o szerokich zakresach przełożeń (1x11rz.)pozwoli podjechać Ci pod każde wzniesienie, ale również da szansę na szybki sprint ze świateł. Mocne koła z szerokimi oponami pozwalają na skuteczne pokonywanie wszystkich napotkanych nierówności, ale również eksplorację bezdroży. Na pokładzie znajduje się regulowana sztyca TranzX z manetką do sterowania na kierownicy. Pozwala nie zsiadając z siodełka zatrzymać się i klapnąć stopami na ziemię 🙂 Jednocześnie do ramy możesz swobodnie dokręcić liczne akcesoria, dzięki czemu z łatwością dostosujesz ten rower do codziennych potrzeb.
Marin Larkspur 2 powstał z myślą o przemieszczaniu się po mieście. Zbudowany do regularnego pokonywania krawężników, przecinania parków i wszystkiego, co stanie mu na drodze do sklepu spożywczego lub szkoły. Jest to klasyczny rower podmiejski do codziennej jazdy.
Kilka ważnych informacji technicznych o Marin Larkspur 2:
→Rama:
RAMA: | Stal chromo-molibdenowa Series 2, 27.5”, geometria Mixte Low-Step |
ROZMIAR RAMY: | S (15″: 152-163 cm) |
KOLOR: |
BRĄZOWY/TURKUSOWY |
→Widelec:
MODEL: | stal cro-mo |
DANE: | mocowanie hamulca tarczowego, mocowanie do błotnika |
→Napęd:
PRZEŁOŻENIA: | 11 |
PRZERZUTKA TYŁ: | Shimano Deore 11rz |
MANETKA TYŁ: | Shimano Deore 11rz. |
KORBA: | Kute na zimno aluminium, 38T Chainring |
KASETA: | SunRace 11rz, 11-51T |
→Koła:
ROZMIAR: | 27.5″ |
PIASTA PRZÓD: | Forged Alloy, 32H |
PIASTA TYŁ: | Forged Alloy, 32H |
OBRĘCZE: | Marin Aluminum Double Wall, 25mm Internal, Disc Specific |
OPONA PRZÓD: | Vee Tire, GPVee, 27.5×2.35″, antyprzebiciowa, do jazdy w róznorodnym terenie |
OPONA TYŁ: | Vee Tire, GPVee, 27.5×2.35″, antyprzebiciowa, do jazdy w różnym terenie |
→Komponenty:
HAMULEC PRZÓD: | Shimano BR-MT410 Hydraulic, 180mm |
HAMULEC TYŁ: | Shimano BR-MT410 Hydraulic, 180mm |
KIEROWNICA: |
Marin Alloy Sweeper |
MOSTEK: | Marin Alloy, 31.8mm Clamp |
SIODŁO: | Marin Adventure Plush |
SZTYCA: | Dropper TranzX YSP38J, 1x Shimano I-Spec EV Remote |
→Geometria:
S | M | L |
|
WYSOKOŚĆ | 602.8 | 616.8 | 635.4 |
ZASIĘG | 390 | 410 | 430 |
69° | 69° | 69° | |
GŁÓWKA RAMY | 190 | 205 | 225 |
KĄT RURY PODSIODŁOWEJ | 73.5° | 73.5° | 73.5° |
RURA PODSIODŁOWA | 390 | 450 | 500 |
GÓRNA RURA | 668.6 | 592.7 | 618.2 |
WYSOKOŚĆ SUPORTU | 280 | 280 | 280 |
DROP SUPORTU | 75 | 75 | 75 |
DOLNA RURA TYLNEGO TRÓJKĄTA | 440 | 440 | 440 |
BAZA KÓŁ | 1080 | 1105 | 1132.3 |
PRZEKROK | 550.35 | 562.35 | 576.35 |
WIDELCA | 50 | 50 | 50 |
ŚREDNICA SZTYCY | 27.2 | 27.2 | 27.2 |
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY | 700 | 700 | 700 |
DŁUGOŚĆ WSPORNIKA | 75 | 75 | 75 |
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY | 170 | 175 | 175 |
Zobacz również:
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.