Opis
Marin DSX FS 2023 : gravel z płaską kierownicą i amortyzacją – idealny do przygód na asfalcie i daleko, daleko poza nim!
Kto powiedział, że gravel musi mieć kierownicę z barankiem? No właśnie nikt! Dlatego Marin stworzył DSX’a, będącego mieszanką roweru górskiego, krosówki i gravela, który z każdą minutą jazdy wygeneruje na Twojej twarzy gigantyczny uśmiech 😁
Żeby przekonać większą część niezdecydowanych, Marin dorzucił coś extra. Gravelowy amortyzator Suntour GVX
Tworząc Marin DSX FS 2023 miano na uwadze wszystkie osoby, które chcą mieć rower gravelowy pozbawiony giętej kierownicy.
W ten sposób powstał rower, w którym praktyczność zastosowań, solidność konstrukcji i jej wszechstronność nie mają końca. Duże prześwity ramy pozwalają na przykład zastosować w nim drugi komplet bardziej agresywnych opon i pomęczyć Marin DSX FS 2023 na trasach typowych dla MTB.
Nowoczesna geometria z nisko poprowadzoną górną rurą i dość płaskim kątem główki wręcz do tego zachęcają.
Warte podkreślenia w Marin DSX FS jest zastosowanie napędu z jednym blatem z przodu i szerokimi zakresami przełożeń z tyłu. Idealnie nada się na Twoje szybkie przeloty po mieście, ale i cięższe trasy.
Jakie są atuty Marin DSX FS? Jest wiele! A wśród nich:
- napęd Shimano Deore 6100 1×12
- hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano
- sztywne osie – 142×12 mm z tyłu i 100×12 mm z przód
- zewnętrzne prowadzenie przewodów
- taperowana główka ramy poprawiająca prowadzenie roweru
- karbonowy widelec
- prześwit pozwalający zamontować opony 29×2.1″
- powietrzny amortyzator Suntour GVX o skoku 60mm z blokadą i regulowanym tłumieniem
Kilka ważnych informacji technicznych o Marin DSX FS 2023 :
→Rama:
RAMA: | Series 3 6061 Aluminum, taperowana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek, uchwyty montażowe, mocowanie hamulca typu Flat Mount, sztywna oś 142x12mm |
ROZMIAR RAMY: | M (15″: 168-178 cm) |
KOLOR: |
BLACK/GRAY |
→Widelec:
MODEL: | Suntour GVX |
DANE: | skok: 60mm, powietrzny, blokada hydrauliczna, regulowane tłumienie, sztywna oś 100x12mm |
→Napęd:
PRZEŁOŻENIA: | 12 |
PRZERZUTKA TYŁ: | Shimano SLX 7100 12rz |
MANETKA TYŁ: | Shimano Deore 6100 |
KORBA: | Kute na zimno aluminium, 42T Narrow Wide Chainring |
KASETA: | Shimano Deore 12-Speed, 10-51T |
→Koła:
ROZMIAR: | 700c |
PIASTA PRZÓD: | Forged Alloy, 100×12, 32H |
PIASTA TYŁ: | Shimano Forged Aluminum, 142x12mm, Microspline, Disc, 32H |
OBRĘCZE: | Marin Aluminum Double Wall, 21mm Inner, Disc Specific |
OPONY: | WTB Riddler, 700Cx45mm |
→Komponenty:
HAMULEC PRZÓD: | Shimano MT201/UR300 Flat Mount Hydraulic Disc, 160mm Rotor |
HAMULEC TYŁ: | Shimano MT201/UR300 Flat Mount Hydraulic Disc, 160mm Rotor |
KIEROWNICA: |
Marin MiniRiser |
MOSTEK: | Marin 3D Forged Alloy |
SIODŁO: | Marin DSX |
SZTYCA: | Marin |
→Geometria:
M | |
WYSOKOŚĆ | 572.5 |
ZASIĘG | 405 |
69.5° | |
GŁÓWKA RAMY | 150 |
KĄT RURY PODSIODŁOWEJ | 74° |
RURA PODSIODŁOWA | 480 |
GÓRNA RURA | 569.2 |
WYSOKOŚĆ SUPORTU | 279.5 |
DROP SUPORTU | 80 |
DOLNA RURA TYLNEGO TRÓJKĄTA | 425 |
BAZA KÓŁ | 1060 |
PRZEKROK | 700.51 |
WIDELCA | 50 |
ŚREDNICA SZTYCY | 27.2 |
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY | 680 |
DŁUGOŚĆ WSPORNIKA | 70 |
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY | 175 |
Zobacz również:
Marin Stinson 2 27,5″ 2023: rower miejski i turystyczny
Marin Lombard 1 2023: rower gravelowy
Marin Presidio 2: rower miejski i turystyczny
Merida Silex 200 2023: rower gravelowy
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.