Opis
Marin DSX 2: gravel z płaską kierownicą – idealny do przygód na asfalcie i daleko, daleko poza nim!
Kto powiedział, że gravel musi mieć kierownicę z barankiem? No właśnie nikt! Dlatego Marin stworzył DSX’a, będącego mieszanką roweru górskiego, krosówki i gravela, który z każdą minutą jazdy wygeneruje na Twojej twarzy gigantyczny uśmiech 😁
Tworząc Marin DSX 2 miano na uwadze wszystkie osoby, które chcą mieć rower gravelowy pozbawiony giętej kierownicy.
W ten sposób powstał rower, w którym praktyczność zastosowań, solidność konstrukcji i jej wszechstronność nie mają końca. Duże prześwity ramy pozwalają na przykład zastosować w nim drugi komplet bardziej agresywnych opon i pomęczyć Marin DSX 2 na trasach typowych dla MTB. Nowoczesna geometria z nisko poprowadzoną górną rurą i dość płaskim kątem główki wręcz do tego zachęcają.
Warte podkreślenia w Marin DSX 2 jest zastosowanie napędu z jednym blatem z przodu i szerokimi zakresami przełożeń z tyłu. Idealnie nada się na Twoje szybkie przeloty po mieście, ale i cięższe trasy.
Jakie są atuty Marin DSX 2? Jest wiele! A wśród nich:
- napęd Shimano Deore 6100 1×12
- hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano
- sztywne osie – 142×12 mm z tyłu i 100×12 mm z przód
- zewnętrzne prowadzenie przewodów
- taperowana główka ramy poprawiająca prowadzenie roweru
- karbonowy widelec
- prześwit pozwalający zamontować opony 29×2.1″
Kilka ważnych informacji technicznych o Marin DSX 2:
→Rama:
RAMA: | Series 3 6061 Aluminum, taperowana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek, uchwyty montażowe, mocowanie hamulca typu Flat Mount, sztywna oś 142x12mm |
ROZMIAR RAMY: | M (15″: 157-168 cm) |
KOLOR: |
GLOSS BROWN/YELLOW |
→Widelec:
MODEL: | Marin Full Carbon |
DANE: | taperowany, oś 12mm Thru-Axle, Flat-Mount Disc, Fender Eyelets |
→Napęd:
PRZEŁOŻENIA: | 12 |
PRZERZUTKA TYŁ: | Shimano Deore 6100 12rz |
MANETKA TYŁ: | Shimano Deore 6100 |
KORBA: | Kute na zimno aluminium, 42T Narrow Wide Chainring |
KASETA: | Shimano Deore 12-Speed, 10-51T |
→Koła:
ROZMIAR: | 700c |
PIASTA PRZÓD: | Forged Alloy, 100×12, 32H |
PIASTA TYŁ: | Shimano Forged Aluminum, 142x12mm, Microspline, Disc, 32H |
OBRĘCZE: | Marin Aluminum Double Wall, 21mm Inner, Disc Specific |
OPONY: | WTB Riddler, 700Cx45mm |
→Komponenty:
HAMULEC PRZÓD: | Shimano MT201/UR300 Flat Mount Hydraulic Disc, 160mm Rotor |
HAMULEC TYŁ: | Shimano MT201/UR300 Flat Mount Hydraulic Disc, 160mm Rotor |
KIEROWNICA: |
Marin MiniRiser |
MOSTEK: | Marin 3D Forged Alloy |
SIODŁO: | Marin DSX |
SZTYCA: | Marin |
→Geometria:
M | |
WYSOKOŚĆ | 572.5 |
ZASIĘG | 405 |
69.5° | |
GŁÓWKA RAMY | 150 |
KĄT RURY PODSIODŁOWEJ | 74° |
RURA PODSIODŁOWA | 480 |
GÓRNA RURA | 569.2 |
WYSOKOŚĆ SUPORTU | 279.5 |
DROP SUPORTU | 80 |
DOLNA RURA TYLNEGO TRÓJKĄTA | 425 |
BAZA KÓŁ | 1060 |
PRZEKROK | 700.51 |
WIDELCA | 50 |
ŚREDNICA SZTYCY | 27.2 |
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY | 680 |
DŁUGOŚĆ WSPORNIKA | 70 |
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY | 175 |
Zobacz również:
Marin Stinson 2 27,5″ 2023: rower miejski i turystyczny
Marin Lombard 1 2023: rower gravelowy
Marin Presidio 2: rower miejski i turystyczny
Merida Silex 200 2023: rower gravelowy
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.