0
Twój koszyk
0
0
Twój koszyk
0

Gravele Silex w Szczecinie

Gravele Silex w Szczecinie

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Silex już dostępny w Szczecinie w BukBike!

Piszemy to z nieukrywanym entuzjazmem! Gravele to hit ostatnich miesięcy i nic nie wskazuje na zmianę tej tendencji. Są to obecnie najbardziej poszukiwane rowery na rynku. I fakt ten nas wcale nie dziwi – zwłaszcza w Szczecinie, zwłaszcza na Prawobrzeżu.

Gravel – idealny rower do Szczecina?

Tak! Czy nie odnosisz czasami wrażenia, że na przykład rower MTB, który posiadasz, jest fajny w Puszczy Bukowej lub Puszczy Wkrzańskiej, ale już poza jej obszarem przydałaby się cieńsza opona? Na przykład taka pętelka wokół Puszczy Bukowej lub dookoła Miedwia? Wypad na Pyrzyce lub na niemieckie asfalty? A może trasa wzdłuż Jeziora Dąbie? Pewnie, że na góralu jest to do zrobienia, ale… No właśnie „ale”! Z drugiej strony masz rower szosowy, który pozwala na nowe wyzwania, na dalsze wypady, na uzupełnienie treningu. Jest świetny, „ale”… na szosie. A wiemy, że nasz region obfituje w trasy mieszane, gdzie obok asfaltu, zniszczonego asfaltu, starego bruku pojawiają się nagle odcinki terenowe – szutry, dukty, polne drogi. Co wtedy? Ograniczasz wyjazd, czy zastanawiasz się, jak połączyć taką trasę w całość? Właśnie wtedy pojawia się GRAVEL!!!

Gravel to rower uniwersalny

Tak interpretowany jest przez Meridę – ich Silex ma być rowerem dającym moc frajdy z jazdy. Wszędzie! Raczej brak tu miejsca na rywalizację, to rower do zdobywania, przemieszczania się – do eksplorowania! Patrząc na Silexa widzimy hybrydę roweru górskiego i szosowego.

W efekcie mamy konia o wyjątkowo komfortowej geometrii, z krótkim mostkiem i wysoką główką ramy. Sileksy są dzięki temu sztywne i bardzo bezpieczne. Mają sztywne osie i hamulce tarczowe. Uniwersalne napędy z reguły z jedną tarczą z przodu. Przede wszystkim są też bezpieczne dla kręgosłupa, dzięki czemu wielogodzinne eskapady stają się teraz bezproblemowe (to może jednak nad morze?). No i wreszcie magia kół – gravele posiadają znacznie większy prześwit na opony. Już rok temu pisaliśmy, że wyjściowo pracują w Silexach opony 35 mm Maxxisa, ale Merida twierdzi, że wlezą nawet opony do 42 mm (700c), a na upartego połkną 2.0 w rozmiarze 650b 😀 Dzięki temu scyzoryki możemy katować na szosie, na szutrach, duktach, na polach, w puszczach, czy nawet na singletrackach 😀

Dodatkowe liczne punkty mocowania pozwolą dozbroić rower w systemy transportowe i turystyczne, dzięki czemu wielodniowe podróże po bezdrożach staną się czystą przyjemnością!

Merida Silex 2019

Dlatego zabukowanie Sileksów na sezon 2019 było dla nas oczywistością. Zeszłoroczne modele zeszły na pniu. W tym roku poszerzyliśmy ofertę o kolejne modele w hierarchii. Sprowadziliśmy dla Was następujące modele z kolekcji Silex 2019:

  • Silex 200: karbonowy widelec, napęd Shimano SORA, hydroformowana rama HFS na bazie potrójnie cieniowanego aluminium ProLite66, sztywna oś 12×100 i 12×142, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, taperowana główka, łatwy montaż błotników i uchwytów transportowych, waga: 10.34 kg
  • Silex 300: karbonowy widelec, napęd SRAM Apex, hamulce Tektro SPYRE, hydroformowana rama HFS na bazie potrójnie cieniowanego aluminium ProLite66, sztywna oś 12×100 i 12×143, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, taperowana główka, łatwy montaż błotników i uchwytów transportowych, waga: 9.98 kg
  • Silex 400: karbonowy widelec, napęd i hamulce tarczowe Shimano 105, hydroformowana rama HFS na bazie potrójnie cieniowanego aluminium ProLite66, sztywna oś 12×100 i 12×142, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, taperowana główka, łatwy montaż błotników i uchwytów transportowych, waga: 10.17 kg
  • Silex 600: karbonowy widelec, hamulce tarczowe i napęd SRAM APEX, koła FULCRUM RACE, hydroformowana rama HFS na bazie potrójnie cieniowanego aluminium ProLite66, sztywna oś 12×100 i 12×142, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, taperowana główka, łatwy montaż błotników i uchwytów transportowych, waga: 9.79 kg
  • Silex 7000: karbonowy widelec, hamulce tarczowe i napęd Shimano ULTEGRA, rama Carbon CF2, sztywna oś 12×100 i 12×142, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, taperowana główka, łatwy montaż błotników i uchwytów transportowych
    rewelacyjnie niska waga: 8,7 kg

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=gHEmCuciQbE”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_cta h2=”Porozmawiajmy o gravelach” h4=”Zadzwoń do nas, napisz lub odwiedź nas w sklepie na Bukowym.” txt_align=”center” color=”white” add_button=”bottom” btn_title=”Kontakt” btn_align=”center” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fbukbike.pl%2Fkontakt%2F|||” css=”.vc_custom_1550919593409{background-color: #adc90c !important;}”][/vc_cta][/vc_column][/vc_row]

Podziel się!

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.